• Match- och samlingstider imorgon söndag

    Hej! Tack för all pepp hittills i helgen. Vi är grymt stolta över spelarnas uppträdande och sammanhållning. Imorgon vankas det nya matcher och vi vet nu vad som gäller: Lag U15 - Spelar i Kumla 09.00 (samling 08.00) Lag U13 - Spelar i Nora 09.00 (samling 08.00) Nu hejar vi fram våra gäng under söndagen med och hoppas på fortsatt bra spel från bägge gängen. Ev återbud meddelas respektive orts ledare. U15 kontaktar Fredrik R och U13 kontaktar Henrik C. Team 12 20 sep 2025 0kommentarer
  • Spelarmöte 25 september

    Hej! På torsdag 25 september har vi ett spelarmöte innan träningen. Alla spelare ska komma på mötet. Man kan inte anmäla sig till bara träningen. Vi samlas 17.30 på idrottens hus. Spelarna promenerar tillbaka till trängen i god tid till träningen. Vi bjuder på smörgås. Till spelarmötet ska alla ta med sig sin hjälm! Så se till att ta med den hem på måndags eller tisdagsträningen. Team 13 20 sep 2025 0kommentarer
  • Vecka 39

    Hej alla! Här kommer lite info om nästa vecka! Vi kör fotografering på onsdagen och i samband med den så kör vi fysträning. Vi kör igång med fysträning direkt efter vår fotografering, så ha med er kläder för träning utomhus. På fredagen har vi fått en istid då vår ordinarie träning på onsdagen utgår. Vi har fått tid mellan 17:45-18:45. En kallelse för den har skapats och skickats ut. Sen är det poolspel på söndagen vilket vi ser fram emot. Vi lägger ut spelschema m.m under veckan. Mvh Ledarna Team 16 20 sep 2025 0kommentarer
  • Fotografering och efterföljande lagmöte 24/9

    Nu har vi fått fotoschemat och följande gäller. Lapparna ska vara ifyllda av vårdnadshavare och lämnas till lagledare. De finns i tidigare utskick för nedladdning och fylls i med fördel i datorn innan det skrivs ut för signering. Lapparna delas också ut i samband med måndagsträningen om man heller vill ha en papperskopia. 16:30 samling i omklädningsrum, A-hallen 17:00 ombytta i matchkläder inkl skridskor 17:10 fotografering i B-hallen. Vi tar också individuella profilbilder för Laget. 17:30 Samling i omklädningsrummet för lagmöte. 18:30 klart Ledarna ska ha gemensam overllsjacka. F-U16 19 sep 2025 0kommentarer
  • Info

    Försäljning toapapper Som nämndes på föräldramötet så kommer vi att sälja toalett- och hushållspapper för att få intäkter till lagkassan. Per Nilsson har nu förhandlat fram en förmånlig deal för våra juniorlag (J18 och J20) och vi kickar därmed igång försäljningen. Försäljningsdokument ligger här på laget sidan under dokument. Varje enhet säljs för 400kr och tanker är att vi ska sälja 10 enheter per spelare. Försäljningen avslutas och redovisas 10/10 och sedan är leveransen av det sålda preliminärt runt 24/10. Vid ev frågor angående försäljningen går det bra att vända sig till Per. Lagkläder Vi har nu fått besked vilka kläder som är möjliga att få in till laget inom en inte allt för lång framtid och samtidigt kunna erbjuda sponsorer att synas. Vi kommer inhandla en overall och en piké t-shirt per spelare. På tisdag (23/9) i samband med träningen så kommer det finnas möjlighet att prova ut storlekar. Är man ej där så behöver man meddela uppskattat storlek via lagkompis eller ledare så detta blir uppsatt på beställningslistan som kommer finnas på plats. Kostnad per spelare är ej helt klart då det även hänger ihop med vilka sponsorer vi lyckats knyta till oss. Blir dock en rimlig peng då lagkassan kommer stå för en del. Dessa kläder är obligatoriska och kommer nyttjas i samband med lagets aktiviteter. Finns även på egen hand möjlighet att inhandla/komplettera kläder utifrån förenings sidan på Intersport https://team.intersport.se/orebro-hockey-ungdom. Sponsring Bra om vi alla försöker jobba med att få in sponsorer till laget. Hjälmreklamen kör vi tillsammans med J20 och den är slutsåld för denna säsong. Finns dock bra möjlighet att synas på lagets kläder. Har ni eventuella sponsorer så meddela detta till Anders Eriksson (anders.eriksson@johnson-metall.com) Vill man som sponsor synas på våra lagkläder så är det önskvärt att få det klart till början av oktober då kläderna kommer gå på tryck. Team J18 19 sep 2025 0kommentarer
  • 500 Klubben

    Hej På föräldramötet i söndags bestämdes det att varje spelare skulle sälja minst 3 st mässingsskyltar för 500:- styck till tavlan "500 klubben". De som vill sponsra med en skylt får sitt namn på tavlan och tavlan ställs fram i hallen till varje hemmamatch. Detta är en del i sponsringen för att vi ska få ihop pengar till alla bussresor under säsongen. Namn på de som vill sponsra skickas till daniel.ryden@bfkilsta.com senast den 30/9. Betalning för skyltarna kommer Daniel att skicka ut via digitala lagkassan. Team J20 18 sep 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter