Fotografering
Hej! Onsdagen den 24/9 är det fotografering för alla lag i föreningen. Det kommer ske i B-hallen så inga träningar kommer bli av den kvällen. Schema kommer skickas ut i god tid innan vilken tid varje lag fotas. Jag skickar redan nu ut lappar som måste fyllas i av varje spelare/målsman som fotograferas. Lapparna ska tas med och lämnas in när man fotas. Det är varje lagledares ansvar att få ut lapparna till laget. Hojta till om det är några frågor. Mvh Erik Planeby Operativ Sportansvarig Örebro Hockey Ungdom image001.png
F- U10/12
9 sep 2025
0kommentarer
Café ansvarig
Hej Är det någon som kan ta på sig att vara café ansvarig för tjejernas lag. Hej, Vi kallar er på ett planeringsmöte och uppstartsmöte för caféverksamheten under säsongen. Vi skickar detta mail till lagen. Kan inte caféansvariga komma försök att skicka en annan representant från laget. Mötet är kl 17:15 -18:00 den 10/9. Vi ses utanför curlinghallen. Rutiner + Betalsätt Varulager Ledare/Domare Aktuella istider/matchtider Öppettider Veckofördelning Övrigt
F- U10/12
9 sep 2025
3kommentarer
Försäljning Newbody - viktig info!
Vi testar en omgång Newbody! Vet att det är olika lätt för alla att sälja, vi kör utan försäljningskrav men med MÅLET att sälja 15 paket per spelare. Var och en går in och registererar sig via länken nedan: Registrera dig här Registrera gärna i spelarens namn. Kataloger kommer men in och starta försäljningen och börja sälja digitalt! Dela på facebook, skicka meddelanden och lägg kataloger på arbetsplatser! Ett tips är att be kunderna att göra direktköp, då får de sakerna snabbare och vi slipper leverera så mycket. Säljperiod fram till 5 oktober. Heja oss! (första gången jag är admin för detta så jag hoppas jag har gjort rätt)
F-U14
8 sep 2025
0kommentarer
Föräldramöte
Vi planerar att ha ett föräldramöte i samband med en av träningarna under vecka 39. Då vi i dagläget varken vet träningsdagar eller träningstider, återkommer vi med en kallelse så fort vi kan!
Team 14
8 sep 2025
0kommentarer
Info v37
Hej! Nu kommer vi testa att lägga ut veckobrev på måndagar med samlad info för veckan. För att undvika att det skickas ut många olika inlägg samt att man kanske missar viktig information. Veckans träningar : Tis 9/9 kl:16.30-17.20 B-hallen Lör 13/9 kl:9-15 B-hallen Alla behöver dubbelkolla så rätt mobilnummer och information stämmer inför denna säsong på Laget.se Lördag 13/9 Samling 8.30 i B-hallen. Vi kommer att börja med ett ispass på morgonen och avsluta med ett ispass på eftermiddagen. Dagen kommer att innehålla bla teknikträning, skott off ice, teori, gruppdynamik/vänskap, ordningsregler osv. Önskvärt att ta med teknikboll, uteboll eller innebandyboll med plastpåse i. Till lunch bjuder vi på grillade hamburgare med bröd. VIKTIGT, vid allergi/veg meddela detta senast idag måndag 8/9 till Sara. Tänk på att ta med lite mellanmål att fylla på med när orken tryter. Ej godis! Sjukanmälan På föräldramötet gick informationen ut till er föräldrar att vi vill att ni meddelar Sara via sms att man inte kommer på träning om kallelsen inte själv går att ändra. Använd därför inte gästboken då informationen lätt missas samt att alla föräldrar får ett mejl med en nyhet som skett. Backar till förrådet Absolut sista dag för att beställa backar är 10/9, sms till Sara. Efter detta datum får man lösa back på egen hand. Materialarna meddelar när backarna har kommit. Slipning Märk skridskorna med namn. Ställ tån utåt på stället i förrådet om man önskar slipning. Kommande: Fotografering onsdag 24/9. Exakta tider för när det är vår tur kommer senare. Blankett ska fyllas i av alla i förväg oavsett om man önskar köpa bild eller ej. Blanketter kommer delas ut vid ett träningstillfälle och finnas i förrådet någon vecka innan fotograferingen. Haninge Poolspel 20/9 Info och lag kommer uppdateras under aktivitet i kalendern. Reserver ansvarar själva för att hålla koll. Det var allt för nu Med vänlig hälsning Ledarna Sara 0768499380
Team 17
8 sep 2025
0kommentarer
Matallergier inför Träningsläger och Länscupen
Hej Vänligen meddela eventuella matallergier till mig så vi kan planera mat till träningsläger och informera Länscupen. Uppskattar om vi kan få svar senast 22.00 ikväll. //Micke
U16/U17
8 sep 2025
1kommentar
Visa fler nyheter