• Sekretariat söndagens matcher mot Mariestad

    Hej! Här kommer uppställningar för båda helgens matcher. Jag räknar med att vi inte behöver använda OVR. Match 1 Charlie Eliot Hugo Lion Match 2 Alfred Frans Harry W Ludvig K U16/U17 3 sep 2025 0kommentarer
  • Info + match

    Hej! Mycket på gång nu så här kommer lite samlad information 😊 Intresseanmälan till match i Linköping 13 september. Det kommer att spelas 2 matcher. Klicka här för att komma till anmälan. Samlingstider och tid för första match för er som ska spela Länscupen är uppdaterat i kallelsen. Påminner även om att anmäla om ert barn ska sova kvar med laget. Sista dag att anmäla in detta är idag kl 20:00 För er som ska vara med på städdagen är nu tider uppdaterat. Vi har fått ett städområde runt slottet och samlas utanför entrén till slottet 09.30. Räkna med att städningen tar 3 timmar. Jag har med kartor och städmaterial som jag hämtar på Bauhaus innan samlingen. Tid för OVR utbildningen finns nu i kalendern. 29 september klockan 18:30 i Idrottens hus. Räkna med att utbildningen tar 2 timmar. Obligatoriskt att delta för alla föräldrar och ledare. Kallelse kommer. Fotografering den 24 september i B-hallen. Ligger i kalendern men vi har ingen exakt tid ännu. Brukar ta större delen av eftermiddagen/kvällen. Kallelse kommer. Vecka 38 och 39 har vi våra första kioskveckor. Schema för att önska tid kommer ut senast 7 september. Helgen den 05 oktober drar seriespelet igång! Team 13 3 sep 2025 1kommentar
  • Ansvars områden

    Hej allihopa :) Tack för senast på föräldramötet! Nu har de gått några dagar så alla har haft chansen att fundera på ansvarsområde. Vi tänker att man kommenterar här under detta inlägg vad man kan tänkas hjälpa till med. Just nu är lagledare och materialare klart. Är önskvärt att kommentera även detta här så vi vet om intresset finns hos fler .. kommer behövas utökas med tiden! Ingen i cafegruppen och försäljningsgruppen är tillsatt och några extra hjälp på isen behövs. Med cafegrupp menas att några är asvariga för att fixa schema osv. Alla föräldrar i laget kommer att behöva stå i kiosken på våra ansvars veckor .. Nästa vecka är de möte för cafegruppen och vore därför bra om detta kunde bli klart tills dess .. Ordinarie träningspass har inte startat denna vecka utan jag försöker boka in dom ispass vi kan tänkas få. Vi har förståelse för att de krockar med andra aktiviteter i nuläget men fortsätt att svara på kallelser i tid. Kommer lägga ut samlad information på måndagar med all info som kommer för den veckan framåt , lite som ett "veckobrev". Ni som missade föräldramötet ansvarar själva för att ta del av information och vad som gäller för denna säsong. Så kommentera här : Cafegrupp 6st? Försäljningsgrupp 6st? Hjälp på is 1-2st? Intresset för materialare och lagledare Med vänlig hälsning, Sara Team 17 2 sep 2025 15kommentarer
  • Målvaktsträning Region Väst

    Hej på er, dags att dra igång en ny säsong! Här kommer en inbjudan till en målvaktsdag från Region Väst. Där alla målvakter är välkomna. Lördag 1/11 i Ludvika. 850kr för målvakter och 300kr för ledare. Se mer info och anmäl via länken. https://www.swehockey.se/regioner/region-vaest/nyheter/region-vaest-maalvaktsdag-i-ludvika/?fbclid=PAVERFWAMjf8pleHRuA2FlbQIxMQABp8BLVM9cGmxPQIspb1Y3EWIslKy0MBff_RV17mYTxX76Pl3FwFCmgdsS5njD_aem_zvhmH8vDUtaybqfZD_2w9A Allt gott! Team Målvakter 2 sep 2025 3kommentarer
  • Bemanning sekretariat

    Hej! Jag kommer att sköta bemanningen av sekretariatet under säsongen. Precis som tidigare kommer det att gå ut en kallelse för seket inför matcherna där vi förväntar oss att alla som har möjlighet att vara på plats i hallen tackar ja. Ett par dagar innan match kommer det sedan en nyhet med bemanningen, denna fördelas så jämnt det går under säsongen. Vid förhinder ansvarar man själv för att hitta ersättare. Påminner alla nya i laget att meddela vilka positioner man behärskar i seket. Enklast att skicka ett sms till mig 073- 301 73 63. Hälsningar Malin Panke Team 12 1 sep 2025 2kommentarer
  • Föräldramöte 14/9

    Hej! Vi kommer att ha föräldramöte söndagen den 14/9 innan träningsmatchen. Vi träffas i Curlinghallen kl 14,30. Hoppas att ni alla kan komma. Team J20 1 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter