• Skillscamper i Hällefors i augusti 2025

    Anordnas två dagar med skills träning i Hällefors. Den andra augusti kommer Love Öhlund och håller i en skillsdag med fokus på klubbteknik. Den 16 augusti kommer Richard Gynge och håller i en skillsdag inriktad på målskytte. Anmäler man sig till båda dagarna kostar det 2 500 kr deltager man en dag är det 1 250 kr(då får man ange i anmälan vilken dag man vill/kan deltaga). Går att läsa mer om tränarna på HIK's Faceboksida HIK's Facebook Blir det 8-10 tjejer som anmäler sig kommer det vara en egen grupp för tjejer. Vill ni stämma av hur många tjejer som anmält sig kan ni höra av er till 070-65 60 120 Sista anmälan 26 Juli Mer information och anmälan i länken nedan Länk till Anmälan Team Damjunior 22 jul 2025 0kommentarer
  • Bergslagens HockeyAkademi - PreSeason

    Hällefors anordnar två dagar med skillsträning. Den andra augusti kommer Love Öhlund och håller i en skillsdag med fokus på klubbteknik. Den 16 augusti kommer Richard Gynge och håller i en skillsdag inriktad på målskytte. Anmäler man sig till båda dagarna kostar det 2 500 kr deltager man en dag är det 1 250 kr(då får man ange i anmälan vilken dag man vill/kan deltaga). Läs mer om tränarna på HIK's Facebooksida. Blir det 8-10 tjejer som anmäler sig kommer det vara en egen grupp för tjejer. Vill ni stämma av hur många tjejer som anmält sig kan ni höra av er till 070-65 60 120 Sista anmälan 26 Juli Mer information och anmälan i länken nedan: Anmälan F-U14 21 jul 2025 0kommentarer
  • Bergslagens HockeyAkademi - PreSeason

    Hällefors anordnar två dagar med skillsträning. Den andra augusti kommer Love Öhlund och håller i en skillsdag med fokus på klubbteknik. Den 16 augusti kommer Richard Gynge och håller i en skillsdag inriktad på målskytte. Anmäler man sig till båda dagarna kostar det 2 500 kr deltager man en dag är det 1 250 kr(då får man ange i anmälan vilken dag man vill/kan deltaga). Läs mer om tränarna på HIK's Facebooksida. Blir det 8-10 tjejer som anmäler sig kommer det vara en egen grupp för tjejer. Vill ni stämma av hur många tjejer som anmält sig kan ni höra av er till 070-65 60 120 Sista anmälan 26 Juli Mer information och anmälan i länken nedan: Anmälan F-U16 21 jul 2025 0kommentarer
  • Hockeyloppis

    Hej i "sommarvärmen", nedan lite info från Örebro Hockey / Örebro Hockey Ungdom. Torsdag 7 augusti kl. 17.30 bjuder Örebro Hockey, tillsammans med Örebro Hockey Ungdom och Stena Recycling, in till en stor hockeyloppis på arenatorget utanför Behrn Arena. Här har du chansen att fynda begagnad hockeyutrustning från Örebro Hockeys herr- och damlag, Örebro Hockey Ungdom och privatpersoner. Ett perfekt tillfälle att rusta upp inför säsongen till en billigare peng! Vill du sälja på loppisen? Boka ett bord genom att fylla i vårt formulär HÄR Det är helt gratis att vara med, men platserna är begränsade så det är först till kvarn som gäller. Detta gäller på loppisen: - Endast hockeyrelaterade produkter i helt och rent skick får säljas - Bord tillhandahålls av Örebro Hockey - Du ansvarar själv för försäljningen - Betalning sker endast via Swish – ta med tydligt Swishnummer eller QR-kod till ditt bord Välkommen att fynda och sälja hockeyprylar tillsammans med oss! Team 15 7 jul 2025 0kommentarer
  • Träning fredag 4/7

    Hej alla! Vi tänkte att vi som vill och kan ses på fredag i Hästhagen och kör lite lekar, fys och innebandy/fotboll! Ta med klubba, fotbollsskor och vattenflaska! Vi ses 17:45 vid minigolfbanan i Hästhagen! Mvh Ledarna Team 16 2 jul 2025 0kommentarer
  • Önskar er alla en fin sommar

    Hej i sommarvärmen. Jag kom på att jag inte hade fixat ordning filmen från avslutningsmatchen och ber hemskt mycket om ursäkt för det! Den är uppladdad på youtube nu på kanalen som vi har (vår familj). https://www.youtube.com/watch?v=rQwEmn-Mg5U Tyvärr är introljud inte med, youtube plockade bort det då de anser att jag inte har rättigheter att spela upp Örebros introlåt tyvärr, så det är tystnad i början på videon. Jag hoppas ni alla får en fortsatt trevlig sommar och att vi ses igen til hösten! Innan det drar igång tänkte jag försöka få till att man kan komma med sina skridskor till Trängen en viss dag/tid och få dom slipade tills vi drar igång terminen igen. Det är fortfarande oklart när vi får istider för 25/26, men så fort det är färdigt så kommer det utskick här. Hälsa alla tjejer så gott! TKH Flick 2 jul 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter