• Örebro Bauer Hockeycamp

    Hej! Glöm inte bort att anmäla er till våran populära sommarhockeycamp. Den går av stapeln under vecka 31 och 32 i sommar och är för åldrarna 2017 till 2009. Redan över 100 spelare anmälda, med spelare från hela Sverige och även några från Norge och Danmark. Och ett gäng från team-13 anmälda hittils. In på länken nedan för mer info och anmälan: Örebro Bauer Hockeycamp Hoppas vi ses i sommar! Team 13 7 maj 2025 0kommentarer
  • Örebro Bauer Hockey Camp

    Hej! Glöm inte bort att anmäla er till våran populära sommarhockeycamp. Den går av stapeln under vecka 31 och 32 i sommar och är för åldrarna 2017 till 2009. Redan över 100 spelare anmälda, med spelare från hela Sverige och även några från Norge och Danmark. In på länken nedan för mer info och anmälan: Örebro Bauer Hockeycamp Hoppas vi ses i sommar! Team 12 7 maj 2025 0kommentarer
  • Dags att tömma förrådet på egen utrustning

    Hej Senast 15/5 så behöver vi ha tömt vårt förråd på ”privata saker” så har ni något kvar så behöver det tas hem. För att komma in i förrådet kan ni prata med killarna på kansliet så öppnar de åt er. //Micke U16/U17 7 maj 2025 0kommentarer
  • Avslutning

    Hej! På söndag 11 maj kör vi en liten avslutning för dem som vill :) Plats: Sommarro Tid: 14:00-16:00 Vi hänger i Sommarro och spelarna äter sedan glass tillsammans på Glasstemplet. Man kan ta med sig fotboll, brännboll eller annan aktivtet. Föräldrar är också välkomna. Filt att sitta på är ett tips. Team 13 5 maj 2025 2kommentarer
  • Uppstart försäsong

    Hej! Nu startar vi upp försäsongen 25/26. Samling måndag 5/5 i Curlinghallen på Trängen. J18 17:00 J20 17:10 Träning utomhus alla juniorer 17:15-18:30. Mer info om försäsongen kommer då. Team J20 3 maj 2025 0kommentarer
  • Uppstart försäsong

    Hej! Nu startar vi upp försäsongen 25/26. Samling måndag 5/5 17:00 i Curlinghallen på Trängen. Träning utomhus 17:15-18:15. Mer info om försäsongen kommer då. Team J18 2 maj 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter