Information
Tyvärr har Örebro kommun valt att stänga B-hallen v18-19 och därefter lägga in plastgolv. I A-hallen får lagen själva bekosta sina istider från 1/5. Vi hade hoppats kunna vara på is tills damjunior haft sin träningshelg uppe i Hällefors men med dessa förutsättningar så får vi istället välja att kliva av isen för säsongen. Istället börjar fokus på fysträning. Denna vecka tisdag och sedan kommer ny information om dagar/tider. Vi återkommer också med info om nästa säsong, avslutning och tömning av förrådet.
F-U16
28 apr 2025
0kommentarer
Städschema Stena
Hej! Nu ligger det ett uppdaterat schema för städningen på Stena under Maj och Juni. /Marie-Louise
Team J20
28 apr 2025
0kommentarer
Kommande vecka och viktig info
Hej! Ja, som ni såg så fick vi en tid kommande vecka (OBS endast tisdag). Obs - Alla ska ta med sina saker hem från förrådet efter denna veckas träningar. Dels töms alla förråd över sommaren, men vi ska ju även byta förråd och flytta in i A-hallen här efter sommaren. Så även om du inte kan delta på veckans träningar är det viktigt att du kommer ner och hämtar upp backen och klubbor. (Skulle du absolut inte kunna får du meddela oss). Vi ledare kommer på tisdag sitta med summering av säsongen och sätta en grovplan för nästa. Om det är någon fråga ni vill att vi lyfte, får ni gärna mejla till oss på 12@orebrohockeyungdom.se. Då ser vi till att det kommer med. Det kan vara allt från hur denna säsong varit eller vad ni vill att vi tar med oss in i nästa. Vi vet ännu inga detaljer om träningstider, säsongsstart eller så, men vi vill redan nu sätta en plan vad vi ska vara med på, delta i och ramar runt de olika serierna och träningar. Nu siktar vi på en grym avslutning på is. Ps. Håll också utkik för inom närmsta veckan kommer vi att spika och komma ut med kallelse till en avslutning också. Det får man inte missa.
Team 12
27 apr 2025
0kommentarer
Kommande vecka
B-hallen är stängd för säsongen. Vi vet ännu inte om vi får någon istid den här veckan. Återkommer med information så fort jag vet mer! A-hallen kommer troligtvis vara öppen till 15 maj. Då ska även alla tagit hem sin utrustning och andra personliga tillhörigheter från förrådet. P.S Glöm inte bort tisdagens fys!
F-U16
27 apr 2025
0kommentarer
Ett stort tack till er alla!
Föräldrar, ledare och spelare i Team 11 måste vara Trängens bästa gäng någonsin! Misstänker att de flesta av oss nu pustar ut i soffan efter en lång helgs arbete, och det är vi värda. Jag har pratat med våra gästande lag och de är supernöjda med helgens arrangemang, superbra service och ett riktigt roligt upplägg har alla tyckt. Men jag tror att det som de var mest imponerade av var ledarfikat, våra gäster gick nog upp ett par kilo under den här helgen. Alla föräldrar har verkligen ställt upp på alla arbetsuppgifter och det har flutit på utan problem. Ja, förutom ”mos-incidenten” i fredags kväll när maten plötsligt tog slut. Men med hjälp av Sibylla och Micke Åberg som kastade sig i bilen för att hämta en massa mos där samt Sofia och My i matserveringen som lastade på med kokkorv från kioskerna så löste vi problemet. Detta är bara ett exempel på hur vi löser problem och ställer upp för laget, finns så klart många fler. Så ett stort tack till er alla för ert engagemang i helgen! Detta var vår sista hemma cup och vi avslutar med flaggan i topp. Men i Team 11 vilar vi aldrig :) så vi är snart tillbaka med information gällande sommarfys upplägget så håll utkik efter det. Just det, vi hade en tävling om bästa ledarfika med Henrik Lövsäter som domare, han har lovat att återkomma med vinnande bidrag i chatten här inom kort. Trevlig kväll! //Micke
U16/U17
27 apr 2025
4kommentarer
Fyll i matcher för u13 cupen 11-13 april
Hej, Ni som dömde U13 cupen 11-13 april fyller under detta inlägg i hur många matcher ni dömt, HD respektive LD. Exempelvis: Samuel Landström, 3 HD, 4 LD. //S
Domare
26 apr 2025
10kommentarer
Visa fler nyheter